הקרן ע"ש יוסי לפר ז"ל

בשנת 2002 הלך לעולמו בטרם עת , חברנו יוסי לפר ז"ל – גיבור ישראל. איש מקצוע בכיר וחוקר מוערך בתחום הזנת מעלי גירה. להנצחת זכרו החליטו חבריו בחברת ADM ISRAEL להמשיך את ערך הנתינה שליווה את יוסי כל חייו וזאת באמצעות הקמת קרן מלגות על שמו.

בשנת 2002 הלך לעולמו בטרם עת , חברנו יוסי לפר ז"ל – גיבור ישראל. איש מקצוע בכיר וחוקר מוערך בתחום  הזנת מעלי גירה. להנצחת זכרו החליטו חבריו בחברת ADM ISRAEL להמשיך את ערך הנתינה שליווה את יוסי כל חייו וזאת באמצעות הקמת קרן מלגות על שמו .

יוסי לפר ז"ל 

אדם משכמו ומעלה – רק כך ניתן לתאר את יוסי לפר ז"ל (1947-2002 ), הנתינה הייתה עבור יוסי דרך חיים ובאה לידי ביטוי במעשיו בשירות הצבאי, שעיטרו אותו באות 'גיבור ישראל' במלחמת ששת הימים, כמו גם בעבודתו כאיש מקצוע מוביל בתחום תזונת  מעלי גירה וכחוקר מוערך שתרם רבות למשק הבקר והחלב בישראל.  כחבריו ועמיתיו של יוסי אנו מאמינים כי אין דרך טובה להנצחת זכרו מאשר להמשיך  שנה אחר שנה בקיומה של קרן המלגות הנושאת את שמו.

למען דור העתיד 

קרן המלגות ע"ש יוסי לפר ז"ל הינה קרן נצח , הפועלת בשיתוף האוניברסיטה העברית  בירושלים . מטרת הקרן לסייע לסטודנטים ולקדם את דור העתיד בתחום הזנת מעל גירה  ובעלי הכנף , כמו גם במקצועות נוספים הקשורים לקידום הענפים הללו וטיפוחם .
מדי שנה מחלקת הקרן מספר מלגות , המוענקות בטקס שנערך בפקולטה לחקלאות ברחובות. ועדת היגוי בראשות האלוף ד"ר יום טוב סמיה בוחרת את מקבלי המלגות מבין סטודנטים מצטיינים, החל מתואר הנדסאי בע"ח  במדרשת רופין ועד לדוקטורנטים , העוסקים במחקר בתחומי משק הבקר והווטרינריה ובכך תומכת ADM ISRAEL  בהמשך קידומו המקצועי של הענף .

סינרגיה גם בתרומה 

חברת ADM ISRAEL בחרה לשלב את פעילותה זו עם פעילותה למען הקהילה בבית אפל , פנימייה לילדים בסיכון הממוקמת בלב המושב גן יבנה , וכחלק מתנאי קבלת המלגה היא רותמת את זוכי המלגות לפעילות של תרומה לקהילה בעבודה עם הילדים והנוער בפנימייה. 

הזדמנות לומר תודה 

בשנים שעברו חילקה ADM ISRAEL מספר מלגות במסגרת קרן יוסי לפר ז"ל , בזכותם של תורמים רבים ויקרים . זוהי הזדמנות נוספת להודות להם מקרב לב ולהציע לכם להרים תרומה ולקחת חלק במפעל חשוב ומבורך זה.

כיצד תורמים לקרן 

הקרן מנוהלת כעמותה ללא מטרות רווח (מלכ"ר) וכל תרומה עבורה הינה מוכרת לצורכי מס . מדי תקופה מעבירה האוניברסיטה העברית למקימי הקרן דיווח על מצב הקרן והתרומות שהתווספו. כדי לתרום לקרן יש לרשום המחאה 

לפקודת האוניברסיטה העברית בירושלים ולצרף אליה את פרטי התורם (שם חברה / פרטים אישיים ) וציון ברור שהתרומה מיועדת לקרן ע"ש יוסי לפר ז"ל.

את ההמחאות ניתן לשלוח בדואר אל :

האוניברסיטה העברית בירושלים 
האגף לקשרי חוץ – לידי יעל רותם 
הר הצופים , ירושלים 9190500 

מחויבים לקהילה 

כחברה המונהגת על ידי חקלאים בנשמה , ADM ISRAEL היא גם "חברה עם נשמה" , הדוגלת בערכים של חברות , של מחויבות קהילתית ושל נתינה  אמיתית מהלב. בתוקף כך , החברה רואה כמרכיב מרכזי בפעילותה את המחויבות לתרום לקהילה , כמו גם לתמוך בענפי החקלאות שבהם היא פועלת ולקדמם בהיבטים מקצועיים שונים , בטיפוח דור ההמשך ועוד. את תרומתה לקהילה בשנים האחרונות ממקדת ADM ISRAEL בפעילות למען הקהילה.

בית אפל – פנימייה שיקומית לילדים ונוער בסיכון גבוה בישוב גן יבנה. במסגרת זו , דואגים לצורכי פינת החי הטיפולית ( מזון , ציוד ובעלי חיים במידת הצורך) , מארגנים וממנים פעילות ימית (שיט)  בשיתוף עם עמותת זיו נעורים .

בנוסף לכך הקימה ADM ISRAEL קרן מלגות לסטודנטים ע"ש יוסי לפר ז"ל , איש מקצוע בכיר ותזונאי מוערך במשק החלב והבשר בארץ. הקרן הינה קרן נצח , הפועלת בשיתוף עם האוניברסיטה העברית בירושלים ומעניקה  מדי שנה מלגות לסטודנטים הלומדים לתארים שונים במסגרת הפקולטה לחקלאות ברחובות. גם בפעילותה הקהילתית מיישמת ADM ISRAEL את הגישה הסינרגטית המנחה אותה , ואת הסטודנטים זוכי המלגות היא רותמת לפעילות  התנדבותית עם הילדים בבית אפל.

צוות ADM ISRAEL ימשיך גם בעתיד לפעול למען הקהילה ולקידום הענפים המקצועיים – מתוך אמונה כנה שהארגון העסקי היא תבנית נוף מולדתו וסביבתו , מתוך ראיית הקשר העמוק שבין המילים "אדם" ו"אדמה". כל הירתמות לפעילות החברה תתקבל בברכה . לפרטים ויצירת קשר : Amir.Eran@adm.com  

קרן המלגות ע"ש יוסי לפר ממשיכה לפעול כקרן נצח וסייעה משך 17 שנות פעילותה לתלמידים רבים שסיימו לימודיהם והשתלבו בתפקידים חשובים במערכת ההדרכה, המחקר, הוטרינריה והעבודה המעשית במשקים, במרכזי מזון ובמפעלי תעשיית המזון לבעלי חיים בישראל.

כל זאת ,להמשך יצירת דור ממשיכים לנושאים באחריות לידע המקצועי והמחקרי בענפי בעלי החיים, וכן להמשך הנצחת  זכרו של יוסי לפר כאיש מקצוע, כאדם וכאחד מהמעטים שזכה בתואר גיבור ישראל .

ישראל עופר

השאירו פרטים כדי שישלח אליכם המידע המבוקש

"*" אינדוקטור שדות חובה

שם מלא*
דילוג לתוכן